PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Ilmu Gendam Putih merupakan ilmu spiritual, dengan kekuatan Doa Gendam. Ilmu Gendam dapat kita arahkan untuk mempengaruhi siapapun mereka secara langsung. Orang yang terkena ilmu Gendam bagaikan kerbau dicucuk hidungnya, tanpa dipaksa mereka pasti menuruti apa yang kita inginkan, dan apa yang mereka miliki akan di berikan tanpa sadar (hanya berfungsi untuk kebaikan saja).

Isnin, 5 November 2012

Pakej Ilmu Gendam

PAKEJ ILMU GENDAM PUTIH

Kami membahagikan Ilmu Gendam Putih 2 pakej yang menarik, iaitu :
1) Tingkat Murid - RM 450.00
2) Tingkat Guru - RM 600.00
Anda akan bergelar Master Ilmu Gendam, jika mengikuti pelatihan Ilmu Gendam pada peringkat Master (Guru). Anda juga boleh mempelajari Ilmu Gendam Putih secara modul seperti berikut :
1) Cara Gendam Jabat Tangan
2) Teknik Gendam Cablek / Tepukan
3) Rahasia Gendam Tatapan / Tanpa Sentuh
4) Ilmu Gendam Birahi
5) Mantra Gendam Jarak Jauh Lewat Ponsel
6) Ilmu Pelet Gendam Asmaradana
7) Gendam Wang Gaib / Mendatangkan Wang / Rezeki
AMARAN : Gunakan Ilmu Gendam Putih ini hanya untuk kebaikan, jangan sesekali menggunakan Ilmu Gendam Putih ini untuk menganiaya orang.

TAGS : apakah ilmu gendam putih, aura gendam, aura ilmu gendam, aura ilmu gendam putih, doa gendam, doa ilmu gendam, doa ilmu gendam putih, gendam hipnotis, gendam putih, ilmu gendam, ilmu gendam putih, ilmu kekayaan, ilmu sukses, mantra gendam, mantra ilmu gendam, mantra ilmu gendam putih, master gendam putih, rahsia gendam, rahsia ilmu gendam, rahsia ilmu gendam putih, raja gendam, raja gendam putih



Tiada ulasan:

Catat Ulasan