PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Ilmu Gendam Putih merupakan ilmu spiritual, dengan kekuatan Doa Gendam. Ilmu Gendam dapat kita arahkan untuk mempengaruhi siapapun mereka secara langsung. Orang yang terkena ilmu Gendam bagaikan kerbau dicucuk hidungnya, tanpa dipaksa mereka pasti menuruti apa yang kita inginkan, dan apa yang mereka miliki akan di berikan tanpa sadar (hanya berfungsi untuk kebaikan saja).

Ahad, 4 November 2012

FAQ Ilmu Gendam Putih

FAQ - ILMU GENDAM PUTIH

Pertanyaan-pertanyaan umum yang sering ditanyakan mengenai Ilmu Gendam Putih.

Ilmu gendam sangat berbeza dengan hipnotis, kalau hipnotis harus ada kesepakatan dulu dari kedua belah pihak, kalau tidak sepakat / kerelaan maka  proses hipnotis tidak akan berlaku. Sedangkan ilmu gendam tidak harus melalui kesepakatan terlebih dulu, justeru kalau sepakat / kerelaan yang digendam pasti tidak akan mahu digendam,betul tak..?

Apakah ilmu gendam boleh di pelajari semua agama?
Ya, boleh dipelajari semua agama.

Apakah ilmu gendam perlu melakukan puasa?
Berpuasa dan tidak berpuasa itu tergantung kita belajar ilmu gendam untuk tujuan apa, kalau tujuan kita positif tanpa puasa boleh.

Apakah ilmu gendam ada pantangannya?
Secara khusus ilmu gendam tidak ada pantangannya

Apa boleh belajar ilmu gendam dari jarak jauh, caranya bagaimana?
Boleh, sila bank in terlebih dahulu melalui ;
1) CIMB BANK - 1601 0008 9455 27
2) MAYBANK - 1621 0697 4760
3) RHB BANK - 1180 6500 0259 82
4) KAD KREDIT / PAYPAL - mohdsalman@yahoo.com 
Semua bayaran atas nama Mohd Salman bin Salleh, kemudian SMS nama dan alamat lengkap ke 010-2007106, selepas itu media berupa kapsul pengisian, manual lengkap ilmu gendam akan dikirim melalui pos ke alamat tujuan.

Apakah ilmu gendam tidak bertentangan dengan agama?
Asalkan tujuan kita belajar ilmu gendam tidak bertujuan yang negatif dan tidak menyusahkan pihak lain,yaa ….tidak bertentangan dengan agama.

Berapa lama waktunya untuk boleh menguasai ilmu gendam?
Semakin sering kita melakukan pengasahan ilmu gendam dan mengaktifkan kekuatan ilmu ini, maka akan semakin cepat penguasaan anda untuk ilmu gendam ,dengan transfer energi gendam dari saya Anda langsung menguasai ilmu Gendam  ini,yang jelas jangan nanti kalau waktu ada perlu saja baru digunakan, diusahakan ilmu itu dijadikan kebiasaan setiap kita bertemu dengan orang lain. Kerana nantinya kita akan peka karena terbiasa..!

Apakah ilmu gendam ini mampu menidurkan orang?
Ya boleh, ilmu gendam hanya mempengaruhi alam bawah sedarnya, sehingga orang yang terkena ilmu gendam akan bingung / linglung bagaikan kerbau dicucuk hidungnya dan mau menuruti apa kemahuan kita,jadi sangat sesuai digabungkan dengan ilmu hipnotis untuk memantapkan kemampuan hipnotis anda ketahap maksimum

Apakah ilmu gendam boleh untuk menagih hutang / pinjam wang ?
Ya, boleh,sudah tentu,silakan saja membuktikannya.

Berapa lama orang akan sedar setelah terkena ilmu gendam ?
Kalau kita gendam orang tersebut untuk tujuan positif, itu boleh bertahan lama, selama kita berkomunikasi dia tidak akan sedar dia dalam pengaruh kekuatan ilmu gendam dan reaksinya orang tersebut akan menuruti kata-kata kita walaupun kita bercakap sampai berjam-jam. Dia akan sadar setelah kita pergi meninggalkannya, kurang lebih 15 menit baru sedar. (Ilmu ini telah saya programkan kepada pemesan ilmu ini untuk tujuan kebaikan dan positif saja,sekiranya digunakan untuk tujuan kejahatan ilmu ini tidak akan aktif).

Apakah ilmu gendam ini kekal atau hanya sementara saja?
Kekal selamanya, di jamin selamat, tidak berisiko kemudian hari.

Apakah ilmu gendam boleh untuk membantu terapi pengubatan?
Ya,untuk terapi manajemen stress dan pelbagai penyakit lain samada medik dan non medik.

AMARAN : Gunakan Ilmu Gendam Putih ini hanya untuk kebaikan, jangan sesekali menggunakan Ilmu Gendam Putih ini untuk menganiaya orang.

TAGS : apakah ilmu gendam putih, aura gendam, aura ilmu gendam, aura ilmu gendam putih, doa gendam, doa ilmu gendam, doa ilmu gendam putih, gendam hipnotis, gendam putih, ilmu gendam, ilmu gendam putih, ilmu kekayaan, ilmu sukses, mantra gendam, mantra ilmu gendam, mantra ilmu gendam putih, master gendam putih, rahsia gendam, rahsia ilmu gendam, rahsia ilmu gendam putih, raja gendam, raja gendam putih



Tiada ulasan:

Catat Ulasan