PEMBERITAHUAN

SILA KUNJUNGI LAMAN WEB KAMI UNTUK INFORMASI TERBARU TENTANG PROGRAM ILMU HIKMAH.

Ilmu Gendam Putih merupakan ilmu spiritual, dengan kekuatan Doa Gendam. Ilmu Gendam dapat kita arahkan untuk mempengaruhi siapapun mereka secara langsung. Orang yang terkena ilmu Gendam bagaikan kerbau dicucuk hidungnya, tanpa dipaksa mereka pasti menuruti apa yang kita inginkan, dan apa yang mereka miliki akan di berikan tanpa sadar (hanya berfungsi untuk kebaikan saja).

Khamis, 1 November 2012

Apakah Ilmu Gendam Putih

APAKAH ILMU GENDAM PUTIH?

Ilmu Gendam merupakan ilmu olah kebatinan yang digunakan untuk memanipulasi individu / kumpulan untuk mencapai impian ataupun keinginan kita. Kekuatan Ilmu Gendam sebenarnya ada pada olah kebatinannya dan disertai keyakinan yang kuat sehingga tercipta energi dahsyat yang dapat memanipulasi individu / kumpulan yang menjadi sasaran.

Ilmu Gendam Putih bukanlah hipnotis tetapi merupakan ilmu spiritual yang menggunakan kekuatan doa yang mampu mempengaruhi sesiapa sahaja. Sesiapa yanng terkena doa gendam pasti akan menuruti apa yang kita inginkan.

Dengan menguasai "GENDAM", kita boleh mempengaruhi individu / kumpulan di sekitar kita, itu sangat menyenangkan tanpa kita paksa mereka mahu menuruti apa yang kita inginkan, dan apa yang mereka punya akan di berikan tanpa sedar.

AMARAN : Gunakan Ilmu Gendam Putih ini hanya untuk kebaikan, jangan sesekali menggunakan Ilmu Gendam Putih ini untuk menganiaya orang.

TAGS : apakah ilmu gendam putih, aura gendam, aura ilmu gendam, aura ilmu gendam putih, doa gendam, doa ilmu gendam, doa ilmu gendam putih, gendam putih, ilmu gendam, ilmu gendam putih, mantra gendam, mantra ilmu gendam, mantra ilmu gendam putih, master gendam putih, rahsia gendam, rahsia ilmu gendam, rahsia ilmu gendam putih, raja gendam, raja gendam putih



Tiada ulasan:

Catat Ulasan